• یکی از برندهایی که در سال های اخیر به محبوبیت زیادی دست پیدا کرده است، لاستیک واریور است که با بهره گیری از مواد با کیفیت، فناوری پیشرفته و دانش فنی یکی از تایرساز های برتر دنیا برند میشلن، طراحی و تولید شده است.
  • رانندگی در هوای بارانی و جاده های لغزنده، خطرناک است و می تواند یکی از سخت ترین موقعیت هایی باشد که راننده با آن مواجه می شود که خوشبختانه با آمادگی و حواس جمعی و اطمینان از سالم بودن تجهیزات خودرو در لحظه می توان از این امر جلوگیری کرد.
  • شاخص بار تایر یک عدد اختصاص داده شده است که مربوط به حداکثر وزنی است که یک تایر می تواند به طور ایمن تحمل کند.

سری جدید 5 BMW با لاستیک های SportContact 7 کنتیننتال مجهز شدند


شركت BMW با اعتماد به تخصص و تجهیزات اورجینال کانتیننتال، اتومبیل‌های جدید خود از سری BMW 5 را از کارخانه با لاستیک‌های کانتیننتال تجهیز می‌کند.

تفاوت بین انواع لاستیک را بدانید


با توجه به انواع گوناگون لاستیک بهتر است لاستیک‌های خودرو را متناسب با وسیله نقلیه و شرایط آب و هوایی و رانندگی که به طور منظم انجام می‌دهید، تهیه کنید.

مشخصات فنی لاستیک PILOT SPORT 4 میشلن


کمپانی مطرح میشلن در سال 1889 توسط ادوارد میشلن تاسیس گردید. این شرکت تولیدکننده لاستیک از همان ابتدا به دنبال اختراع و تولید تایرهایی بود که به راحتی مصرف کنندگان کمک کند و با استفاده از دانش و تکنولوژی روز دنیا به هدف خود نیز رسید.

نگهداری از لاستیک ها در فصل تابستان


در روزهای گرم تابستانی ، دمای سطح جاده ها به راحتی می تواند به 150 درجه برسد. بنابراین هوای گرم باعث تجمع شدید گرما و ضعیف شدن لاستیک خودرو می شود و منجر به سایش ، پارگی ، ترکیدگی و عدم تعادل تعلیق می شود که می تواند ایمنی شما و سایر رانندگان در جاده را به خطر بیندازد.

لاستیک چهار فصل چیست ؟


لاستیک ها همه مثل هم به نظر می رسند، اما همانطور که می دانید لاستیک ها به طور گسترده ای در عملکرد ، سایز ، طول عمر و ... متفاوت می باشند. پس چگونه می توان بهترین انتخاب را برای خودرو داشت؟

در فصل زمستان از لاستیک تمام فصلی یا لاستیک زمستانی استفاده کنیم ؟


اکثر خودروها هنگام خروج از کارخانه به لاستیک های تمام فصل مجهز شده اند. از آنجا که این خودروها برای سواری نسبتاً آرام، عمر خوب آج و عملکرد عالی در طول سال ساخته شده اند، محبوبیت آنها جای تعجب ندارد .

استفاده ی ترکیبی از تایرها بطور همزمان


 به عنوان یک قاعده کلی لاستیک ‌ها بر روی هیچ وسیله نقلیه‌ای نباید از یکدیگر متفاوت باشند. مگر توسط کارخانه سازنده تایر مورد قبول باشد. رانندگان باید از استفاده همزمان لاستیک‌های با الگوی آج، اندازه و ساختار متفاوت بپرهیزند و برای حفظ کنترل و ثبات بیشتر و بهتر از لاستیک‌های یکسان استفاده کنند.

دسته بندی اصلی لاستیک ها


تیک ها شامل دو دسته هستند که راجبه شان به صورت مفصل صحبت میکنیم

تفاوت لاستیک تابستانی با چهارفصل


لاستیک های تمام فصل دارای تنوع زیادی درمدل، اندازه و کاربری دارند و برای وسیله نقلیه های متفاوت ارائه میشوند. هدف اصلی از تولید این مدل لاستیک سواری راحت و ارائه ی عملکرد بالا میباشد.

از تایر های تابستانی در زمستان استفاده نکنید!


بدون شک تغییرات آب و هوایی اخیر در جهان روز به روز بیشتر و غیر قابل پیش بینی تر میشود. هر چه به سمت آینده حرکت میکنیم این تغییرات ناگهانی تر میشوند. ولی به طور کلی برای استفاده از لاستیک در فواصل مختلف سازکارهایی ارائه شده است

  • قبلی
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • بعدی
مقایسه 0